Retur og reklamasjoner

Produktet er lagt i handlekurven!

Product image

Fortsett å handle
Til kassen

All produktutvikling gjøres i Nykvarn, Sverige

Rask levering fra eget lager
Kundeservice på stedet
Rask levering
Kundeservice

Velkommen til do88s portal for produktreturer og reklamasjoner

Les gjennom informasjonen nøye og fyll deretter ut skjemaet.
Fullstendige vilkår for returer og reklamasjoner finner du under punktene 7 og 8 i våre generelle vilkår
Hvis du har kjøpt varen fra en av våre forhandlere, ber vi deg først kontakte dem.

Vi godtar ikke returer for spesialbestilte varer som kappede slanger eller varmeskjold.

Gjør dette:
Etter at du har fylt ut skjemaet og sendt det, venter du på en godkjenning av returen.
MERK FØLGENDE! For godkjent retur kreves det at produktet er ubrukt og at du sender produktet tilbake i uskadet originalemballasje.

Hvis returen er godkjent, skriv ut e-posten du mottok om returen og legg den ved sammen med produktet/produktene du ønsker å returnere.

Husk at du som forbruker er ansvarlig for risikoen ved returfrakt, denne risikoen inkluderer blant annet at produktet blir skadet eller tapt under frakt. Velger du å sende produktene dine som brev, er dette ikke sporbart. Vi anbefaler derfor pakkelevering. Husk å skrive "RETUR" i referanseboksen på pakkens følgeseddel. Det forenkler og gjør at arbeidet går raskere når pakken når oss.

Du er ansvarlig for eventuell faktura/betaling inntil den er kreditert. Fakturaen/betalingen krediteres når vi har mottatt varene.
Lar du den utløpe, får du ikke refundert purre- og/eller inkassogebyrer.

Ved godkjent retur/reklamasjon, vennligst send varene godt emballert til:

do88 AB
Skälbyvägen 14
155 35 NYKVARN
SVERIGE

OBS! Ikke send noe til oss før du har fått godkjennelse!